| Aithnea | |
|
+5Hafgrim Hinori Talvi Sandro Aithnea, Kruczowłosa 9 posters |
Autor | Wiadomość |
---|
Aithnea, Kruczowłosa Akolita
Liczba postów : 30 Age : 30 Skąd (Gildia) : Transylwania ;) ID : 1452 Rasa i klasa : Wampir, Czarodziej Registration date : 15/04/2014
| Temat: Aithnea Sro Kwi 23, 2014 8:25 am | |
| Dzień dobry. Mam na imię Sandra i nie piję już od dwóch dni. Za namową swego samca zaczęłam grać w imperium i jestem zielona niczym szczypiorek. Gram czarodziejem, bo ja zawsze gram czarodziejem. Kazano mi tu napisać, więc piszę. Lubię psy, pizzę i metal - w tej właśnie kolejności. Mam nawet taką jedną burą sukę (śmierdzi). Nie wiem co więcej napisać, więc na tym kończę. Pozdrawiam wszystkich. | |
|
| |
Sandro Nevermore
Liczba postów : 7681 Age : 35 Skąd (Gildia) : Z Avalonu (obecnie spod Kęt) ID : 1147 Rasa i klasa : Człowiek bez celu Registration date : 09/03/2008
Character sheet Ostrzeżenia: (0/10)
| Temat: Re: Aithnea Sro Kwi 23, 2014 8:28 am | |
| Cześć kochanie. | |
|
| |
Talvi Zimowy gość
Liczba postów : 2701 Age : 35 Skąd (Gildia) : Czechowice-Dziedzice ID : 1220 Rasa i klasa : Bałwan, alchemik Registration date : 07/05/2008
| Temat: Re: Aithnea Sro Kwi 23, 2014 8:48 am | |
| Dzień dobry. Też lubię pizzę, tylko niekoniecznie z psami i metalami we wsadzie. ' Witamy w SK. | |
|
| |
Liczba postów : 30 Age : 30 Skąd (Gildia) : Transylwania ;) ID : 1452 Rasa i klasa : Wampir, Czarodziej Registration date : 15/04/2014
| Temat: Re: Aithnea Sro Kwi 23, 2014 8:53 am | |
| Metal jest smaczny i zdrowy, polecam! A psy... no cóż, nieodłączny dodatek do każdego dania, zawsze są w pobliżu i sypią kłakami do talerzy ;P Miło mi, iżem została przyjętą | |
|
| |
Hinori Lektor
Liczba postów : 355 Age : 34 Skąd (Gildia) : Z Nikąd ID : 684 Rasa i klasa : Człowiek, Rzemieślnik Registration date : 23/03/2008
| Temat: Re: Aithnea Sro Kwi 23, 2014 9:08 am | |
| Ja tam mimo, że mam psa to lubię koty, koty to dopiero fajne stworzenia.
| |
|
| |
Hafgrim Lektor